بسته چند رسانه ای ویژه اربعین

پایگاه پژوهشی تحلیلی راهبردی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و پیاده روی زائران کربلای معلی بسته ویژه اربعین را پیشنهاد می نماید.

حرکت عظیم راهپیمایی اربعین در سالهای اخیر با توفیق جمع کثیری از جوانان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام روبرو شده است. پایگاه پژوهشی تحلیلی راهبردی با توجه به فضای خاص این حرکت بسته ی چند رسانه ای زیر را برای شرکت کنندگان در این حرکت و همه علاقه مندان به مطالعه در زمینه معارف حسینی پیشنهاد می نماید.

بسته زیر شامل کتاب، نرم افزار، مجموعه سخنرانی و لوازم و پیشنهادات توصیه شده برای مسافران این حرکت حسینی است.

 راهنمای مصور سفر زیارتی عراق/ سید احمد علوی/معروف

13751385879

در کتاب «راهنمای مصوّر سفر زیارتی عراق» سعی شده مطالبی که زائران در سفر زیارتی عراق به آنها نیازمند هستند در یک جا گردآوری شده و اطلاعات ضروری مورد نیاز زائران از قبیل تاریخچه شهرهای زیارتی، اماکن تاریخی، ادعیه، احکام سفر، آداب زیارت و برخی سوره های قرآنی را در اختیار زائران قرار دهد.
عناوین راهنمای مصور زیارتی عراق شامل: «قرآن، آمادگی برای سفر و معرفی شهرهای نجف ، کوفه، کربلا، کاظمین، بغداد، سامرا، حله، آشنایی با استان های عراق، احکام دینی، ستارگان حرم، ادعیه و زیارات شامل آداب، زیارت و احکام فقهی در این خصوص» می شود.

خلاصه سلوک عاشورایی

22292562

کتاب «خلاصه مباحث سلوک عاشورایی»، گزیده ای از مباحث مطرح شده توسّط حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی(حفظه الله تعالی) است که در ایّام محرّم و صفر سالهای اخیر در جلسات عمومی ایراد گردیده است. این مباحث، بررسی عالمانه و دقیق و چندبُعدی گوشه هایی از حرکت عظیم و جهانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که در نوع خود کم نظیر بوده و در برخی موارد، کاملاً بی سابقه است.

آفتاب در حجاب/ سید مهدی شجاعی/ کتاب نیستان

49602251223010993037

«آفتاب در حجاب» از ماندگارترین آثار ادبیات مذهبی است ، واگویه ای تاریخی که تاریخ صرف نیست ، عاشورایی است از نگاه حضرت زینب ، کربلایی است برای حضرت زینب ، پیوند حماسه و عاطفه و ادب و عشق . بی شک هیچ کسی نتوانسته و نخواهد توانست منشور کربلا را با وجوه بی نهایت آن ، به تمام و کمال در قالب هنر به تصویر بکشد. با این همه ، «آفتاب در حجاب « گامی است کوچک در به تماشا نشستن غمهای کربلا از نگاه قلة صبر و استقامت ، حضرت زینب . در این زمانه که حماسة کربلا به انواع تحریفها آلوده شده است ، این اثر می تواند با روایتی ناب از این واقعه ، دریچة جدیدی به روی عاشقان اباعبدالله و خواهر گرامی اش حضرت زینب کبری بگشاید

مجموعه باغ سیب

1757588

« باغ سیب» مجموعه‌ای است از شش کتاب کم‌حجم ولی پر از محتوا، مجموعه‌ای از عشق‌ها و نفرت‌های مقدس، مجموعه‌ای از آموختنی‌های مدرسه کربلا، مجموعه‌ای پر از جمله‌های خیلی کوتاه، و مفاهیم خیلی بلند. مجموعه‌ای برای هر دلی که دوست دارد هر روز بیش‌ از پیش بوی عطر کربلا بگیرد.

نرم افزار ثارالله

13930722000426_PhotoL

این محصول با هدف عمومی سازی اثر ارزشمند «دانشنامه امام حسین علیه السلام بر پایه قرآن، حدیث و تاریخ» که حاصل مجاهدت علمی چند ساله بزرگان، محققین و پژوهشگران موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، تولید گردیده است. درآمیخته شدن مستندات علمی و تاریخی با جلوه های ویژه ادبی، هنری، رسانه ای و نرم افزاری، اثری را رقم زده است، که به فضل الهی نقطه عطفی در عرصه تولید آثار رسانه ای دینی کشور خواهد بود و آغازگر سبکی جدید در ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام خواهد گردید.

زیارت حماسه(گفتارهایی در زیارت عتبات و پیاده روی اربعین)/ علیرضا پناهیان

11400_174_250

این محصول مجموعه سخنرانی های استاد پناهیان (۳۰ جلسه صوتی + ۱۶ کلیپ تصویری) پیرامون اربعین حسینی می باشد.

سی دی محتویات (استفاده از مداحی‌ها و پوسترها و کلیپ‌ها)

سی دی مستندها

دفترچه ثبت خاطرات

سربند

پیکسل

 IMG_۲۰۱۲۱۱۲۱_۲۰۲۶۱۱

 کیف رو دوشی خاکی

Photo0060