خودمانی

خودمانی

حمایت از مردم مظلوم یمن

در تجاوز نظامی رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن، که با الگوبرداری از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در جریان است، تا کنون قریب به 3000 نفر از مسلمانان مظلوم یمن به شهادت رسیده و بیش از 200 هزار نفر آواره شده اند.
مجامع پزشکی یمن تاکید کرده اند که در همه شهرهای جنگ زده یمن، نیاز فوری به آب، غذا و دارو وجود دارد و وضعیت آوارگان و مجروحین در اردوگاه ها و بیمارستان ها بسیار وخیم است.
به همت تشکل های مردمی و دانشجویی ایران، کمپینی بین المللی با عنوان "نسیم رحمت" جهت جمع آوری کمک های مردمی راه اندازی شده است تا مرهمی باشد بر زخم های این ملت رنج دیده، در زیر بمباران های وحشیانه آل سعود!

هموطنان عزیز میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر:
و یا شماره حساب قرض الحسنه 202655270 بانک تجارت شعبه شریعتی- بهارشیراز به نام «مجمع جوانان امت واحده» قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت در سراسر کشور، کمک های نقدی خود برای مسلمانان مظلوم یمن را واریز نمایند. لازم به ذکر است که شماره شبای این حساب نیز جهت واریز اینترنتی IR450180000000000202655270  اعلام شده است.

و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون
اتحادیه بین المللی امت واحده
اردیبهشت ماه 1394
  • حسین غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی