خودمانی

خودمانی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

هسته ای آنچه هست و آنچه خواهد شد

 

مسلماً هر دیدگاهی نواقص و قوت های خاص خودش رو داره


ولی به نظرم متن ضمیمه تا حدودی می تونه برخی ابهامات ماجرای بیانیه لوزان را روشن کنه
ضمن اینکه اطلاعات عمومی خوبی را با زبان ساده در مورد هسته ای مطرح کرده
دوستانی که مایلند می تونند جهت تبیین برخی مطالب برای عامه مردم از این بروشور استفاده کنند
انشالله هزاران سال دیگه در تاریخ از مردم ایران سال 1394 به خوبی یاد بشه که در نقطه عطف تاریخ خودشون بسیار خوب عمل کرده اند....

وَ کَیفَ أدعُوکَ وَ أناَ أناَ،وَ کَیفَ لا أدعوکَ وَ أنتَ أنتَ،وَ کَیفَ أفرَحُ و قَد عَصَیتُکَ و کَیفَ إحزَنُ و قَد عَرَفتُکَ و أنا أستَحیی أن أدعُوکَ وَ أنا مُصِرُّ عَلی الذُّنوبِ....


 

 به نقل از فرهنگسرای تخصصی امام مهدی یزد؛ فصل بذرپاشی، مجموعه‎ای از رهنمودهای امام خامنه‎ای دامت برکاته در باب تربیت فرزند است که چندی پیش برای اولین بار در کشور گردآوری شد و توسط انتشارات سیمای خورشید به چاپ رسید. اینک چاپ دوم این کتاب با مقدمه سردار حاج حسین یکتا؛ فرمانده قرارگاه خاتم‎الاوصیا منتشر شده است. در بخشی از این مقدمه آمده است: «... امروز نیز جنگ است، اگر باور کنیم. جنگ، جنگ عقیده‎هاست و دعوا سر نیروها و امام عصر، دوازده قرن است که منتظر نیروست. کودکانی که هر روز در خانه‎هایمان و اطراف ما سرگرم بازی‎اند، می‎توانند هرکدام یک نیرو باشند و یک سرباز واقعی.»در بخشی از کتاب، رهبر معظم انقلاب ذیل عنوان ظلم به کودک می‎فرمایند: «حقوق کودکان را تضییع نکنید، فقط هم به این نیست که انسان به آنها محبت نکند؛ نه، سوء تربیت‎ها، بی‎اهتمامی‎ها، نرسیدن‎ها، کمبود عواطف و از این قبیل چیزها هم ظلم به آنهاست.»فصل بذرپاشی در شش فصل به شرح زیر تدوین و تنظیم گردیده است: نقش خانواده در تربیت کودک، نقش آموزش و پرورش در تربیت کودک، تزکیه، تعلیم و تربیت، مانعی به نام غرب، ابزارهای تربیتی و خاطره‎ای از دوران کودکی رهبر معظم انقلاب.مسعود پارسافر؛ پژوهشگر این اثر می‎گوید: «در این اثر فرهنگی، بایدها و نبایدهای تربیتی از منظر مقام معظم رهبری دامت برکاته در حوزه وظایف والدین، آموزش و پرورش و دست‎اندکاران تعلیم و تربیت کشور بیان شده است که می‎تواند راهنمای خوبی برای والدین، معلمان، مربیان پرورشی، فعالین فرهنگی و مسئولین آموزشی کشور باشد.»

 

پرونده ای برای کسانی که می خواهند از هسته ای بیشتر بدانند

در صورت تمایل بازنشر کنید

دریافت

معرفی سایت مسجد اسوه

سایت مسجد اسوه به همت استاد عزیز نجاتی ایجاد شده است که دیدن آن برای کسانی که دغدغه مسجد و مسجد محوری دارند خالی از لطف نیست.

masjedosveh.ir

مستند بحران خاموش- وضعیت مهدکودک ها

در زیر لینک دانلود مستند «بحران خاموش» را قرار داده ام.

این مستند پیرامون وضعیت تربیتی مهد کودک ها ساخته شده است.این مستند ابتدا به صورت مختضر به تاریخچه کودکستان می پردازد و از باغچه بان به عنوان اولین موسس کودکستان نام می برد و سپس به آسیب های چند سال اخیر در این مهد کودک ها میپردازد. این مستند در سه بخش به وضعیت آموزشی مهدکودک های کشور می پردازد.